Kapkaranlık Ormanda - Ruth Ware

Kapkaranlık Ormanda – Ruth Ware

Kapkaranlık Ormanda dün bitti, yani bitmesi toplam 24 saat bile sürmedi. Demek ki neymiş, yapacak başka iş olmayınca kitaplar bitebiliyormuş… Kapkaranlık Ormanda da M4Y4 gibi gizemli bir kitaptı o yüzden konusu hakkında çok konuşmayacağım.

Kitap, baş kahramanımız Nora 10 yıldır hiç görüşmediği en yakın arkadaşının bekarlığa veda partisi için ıssız bir ormanın derinliklerinde bulunan bir eve davet edilmesi ve orada yaşanan olayları konu alıyor…

Öyle gerilimli, ürpertici bir kitap değil ama sayfaları merakla çevirdiğiniz bir gizeme ve kendinizi orada hissettiğiniz boğucu mekan tasvirlerine sahip. Birçok insanın aksine ben Nora’ya bayıldım; oldukça doğal ve kendinin bilincinde bir karakter olduğunu düşündüm. Diğer karakterler ise biraz steryotip geldi. En sonunu ise çok beğenmedim… Çeviri Aslı Dağlı’ya ait olduğundan üzerinde bir şey söylemeye gerek duymuyorum; her zamanki gibiydi… Kısaca keyifli zaman geçirmek için okunabilecek gizemli bir macera arıyorsanız, sayfalarının soluksuz çevireceğiniz bu kitap tam size göre!

Yorum Yap

